Thursday, December 16, 2010


TESTIMONI
Siti Rohiah, Sabak Bernam -Selama 2 tahun saya menghidap barah payu dara dan telah menjalani rawatan kemoterapi sebanyak 6 kali.Kesan dari rawatan ini,darah haid saya tidak akan lagi keluar dan selagi saya menjalani rawatan kemoterapi ini selagi itu lah darah haid saya tak akan keluar.Apa yang saya nak kongsi di sini ialah tentang keajaiban setelah saya minum Mangostyn Juice. Hari ke 4 saya minum jus ini,darah haid saya datang secara normal seperti sewaktu saya sihat dahulu.Banyak lagi penyakit yang saya alami hilang secara serentak setelah saya amalkan Mangostyn Juice. Sungguh Menakjubkan!
Hj Hashim Abd Rahman,Sekinchan -Saya tertekan kerana saya mengalami pelbagai jenis penyakit, antaranya darah tinggi,kencing manis,katarak dan glukoma yang teruk sehingga sayanak berjalan pun susah,pandangan kabur serta lemah-lemah badan. Setelah saya minumMangostyn Juice sebanyak 2 botol,saya dapat rasakan kesihatan saya bertambah baik seperti sedia kala.

No comments:

Post a Comment